mBank po raz kolejny sięga po niestandardowe rozwiązania, by dotrzeć do młodych. Wspólnie z Natalią Nykiel wyprodukował interaktywny teledysk, który staje się tym ciekawszy, im więcej osób siedzi przed monitorem. Analogicznie działa oferta mBanku – młodzi zyskują, polecając konto znajomym.
mBank promuje program polecania kont znajomym. Dzięki niemu młodzi mogą zyskać 110 zł za otwarcie własnego konta i kolejne 100 zł za każde skuteczne polecenie. Przykładowo, otwarcie konta przez młodego i jego trzech znajomych oznacza premię w wysokości 740 zł (300 zł za polecenia, 440 zł za korzystanie z rachunków).
Teledysk Natalii Nykiel, która jest jedną z najciekawszych polskich wokalistek młodego pokolenia, został skonstruowany tak, by oddawał zasady programu polecania w mBanku. Powstały cztery wersje klipu wykorzystujące tzw. technikę motion control czyli powtarzalnych ruchów kamery, pozwalających na stworzenie czterech światów teledysku i płynne przejścia między każdym z nich. Dodatkowo bank sięgnął po technologię, pozwalającą zliczyć, ile osób w danym momencie siedzi przed monitorem.
- Dzięki temu w czasie rzeczywistym możemy dostosować teledysk do liczby jego widzów. Gdy przed ekranem pojawia się druga osoba, klip z czarno-białego zmienia się na kolorowy. Im oglądających jest więcej, tym więcej w klipie mogą zobaczyć. W skrócie: widzowie zyskują, jeśli robią coś wspólnie ze znajomymi. I tak też działa polecanie w mBanku - klient zyskuje więcej, jeśli zachęca znajomych do korzystania z oferty - mówi Rafał Jakubowski, dyrektor departamentu marketingu bankowości detalicznej.
Przez pierwszych sześć tygodni teledysk będzie można obejrzeć tylko na specjalnej stronie banku. Dopiero później, jako jeden klip łączący wszystkie cztery światy, trafi do sieci.
Promując ofertę dla młodych klientów (konto i karta z własnym zdjęciem), bank od początku sięga po niestandardowe działania komunikacyjne: wsparcie popularnych vlogerów czy tworzenie treści zrozumiałych dla młodych. Z badań, które w tym roku przeprowadziła firma GFK wynika, że mBank jest numerem jeden wśród banków rozważanych w grupie klientów w wieku 17-24 lata.
Akcja oparta na teledysku Natalii Nykiel promowana jest w kanałach online. Koncepcję działań przygotowała agencja Grey Group Poland, a media zaplanował dom mediowy Mindshare. Klip w reżyserii Łukasza Zabłockiego wyprodukowała firma Banana Split.
|
Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola